۱۳۸۷ فروردین ۱۸, یکشنبه

ادي مورفي و ليندسي لوهان بدترين بازيگران سال 2007












برگزاركنندگان مراسم اعطاي جوايز تمشك طلايي ،بدترين‌هاي سينماي سال 2007 را اعلام كردند. به گزارش خبرگزاري رويترز، در حاليكه تنها يك روز ديگر تا اعلام نتايج اسكار باقي مانده بود، برندگان جوايز تمشك طلايي (بدترين‌هاي سينما در سال 2007) به شرح زير اعلام شدند: بدترين فيلم سال: فيلم «من مي‌دانم كه چه كسي مرا كشته» بدترين بازيگر نقش اول مرد سال: «ادي مورفي» براي فيلم «نوربيت» بدترين بازيگر نقش مكمل مرد: «ادي مورفي» براي فيلم «نوربيت» بدترين بازيگر نقش اول زن: «ليندسي لوهان» براي فيلم «من مي‌دانم كه چه كسي مرا كشته» بدترين بازيگر نقش مكمل زن: «ادي مورفي» براي فيلم «نوربيت» بدترين زوج سينمايي سال: خواهران لوهان در فيلم «من مي‌دانم كه چه كسي مرا كشته» بدترين تريلوژي: «كمپ روز پدر» بدترين كارگرداني: «كريس سيوراستون» براي فيلم «من مي‌دانم كه چه كسي مرا كشته» بدترين فيلمنامه: «جفري هنموند» براي فيلم «من مي‌دانم كه چه كسي مرا كشته» بدترين فيلم ترسناك (بخش جديد اين دوره از رقابت‌ها): «من مي‌دانم كه چه كسي مرا كشته»
................................................

هیچ نظری موجود نیست: